2011-12-01

Så blir er sajt en succé!



EHANDEL Passa på att gå min 1-dagskurs i e-handel "Så blir er sajt en succé!". Kursen baseras på min bok "Ehandel: så driver och utvecklar du den". Boken används bland annat som kurslitteratur på högskolor.

Kursen hålls i små grupper för att ge möjlighet till mer individuella behov. Samtliga kursdeltagare får även en timmes personlig rådgivning att boka in med mig.

Att sätta upp och driva en e-butik är inte så enkelt som många tror och det finns många fallgropar på vägen. På min kurs skaffar du dig verktygen för att förverkliga din vinstmaskin!

Du bokar din plats på www.drivaehandel.se 


I kursen guidar jag dig inom dessa delar: 

• Så hamnar du högst upp på Google
• Välj rätt e-butiksplattform
• Lönsam försäljningsstrategi
• Effektiv merförsäljning
• Stick ut med din varumärkesstrategi
• Kostnadseffektiv onlinemarknadsföring
• Så blir din nykund befintlig
• Kundtjänst den avgörande kundkontakten
• Öka försäljningen genom användbarhet
• Så väljer du ett lönsamt betalsätt


Hur uppnår du lönsamhet:
Genom kursen lär du dig vilka arbetsområden som är viktiga inom e-handel och som är mycket bidragande till ditt företags resultat. Dessa områden tas upp i den strategiska e-handelcirkeln som jag har skrivit om i min populära bok ”E-handel – så driver och utvecklar du den”.

Individuell rådgivning:
Varje deltagare får möjlighet att boka upp en individuell rådgivningstimme med mig som ingår i kursavgiften.

Kursavgift:
Pris per kursdeltagare: 4 495 kr (exkl moms).
I avgiften ingår:

  • Lunch och fika
  • Boken ”E-handel – så driver och utvecklar du den” värde 300 kr
  • 1 timmes individuell rådgivning att boka in på valfri tidpunkt värde 995 kr.
  • Google Adwords värdekupong 750 kr


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...